اینجانب دانشجو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام بچه ها اگه به وبلاگم سر زده بودید از این گلگی کرده بودم که امسال تولد و ولن تاین بهم نچسبید چون بعد از عاشورا بود من کادو زیاد گرفتم اما بهترین کادومو از دکه کنار بیمارستان گرفتم اینجا جالبه که واسه این هدیه پولم دادم                                                    وای نمی دونی چه حالی شذم از اینکه فهمیدم  فرهیختگان اومده گشتم اسمم بود واقعا خوشحال شدم  نمی دونم اما خیلی می ترسیدم با اینکه نمراتم خوب بود می تر سیدم     شاید دلیلش این بود که دانشگاه خیلی خیلی دیر نتایج رو اعلام کرد چند تا از ذوستامم همونجا که قبو شدم قبول شدن و این دیگه واقعا عالی بود آقا حامد و حسین که دوستای صمیمی من تو دبیرستان بودن حالا یه هم  دانشگاهی خوب هستن برام البته هم هم دانشگاهی هم همکلاسی از همین جا به معین دوستمم تبریک میگم که قبول شد                                                      
نظرات 2 + ارسال نظر

ای ول ! کی ؟ کجا؟ من سیاه می خورم !!!

حاجیه 1384/12/01 ساعت 18:19 http://hajieh.blogsky.com

سلام
چه رشته ای ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد