وبلاگ های مکمل

سلام دوستان بعد از گذشت ۱سال وب داری کاملا متوجه شدم که به جز چند بار خاص نتونستم مخاطب رو جذب کنم به همین دلیل تصمیم به ساخت (آپدیت)کردن افتادم اما به صورتی متفاوت تصمیم دارم وبلاگ های مکمل رو در کنار این وب که قرار هست تابلو این وبلاگ هب بشه قرار بدم این کار رو انجام میدم

یه نگاهی به حاشیه سمت راست تصویر بندازید لینک هام رو میبینید قالب ندارن اما اون رو هم درست میکنم  با نظراتتون کمکم کنید در ضمن برای اون دوستی که گفته بود مگه کامپیوتر چی داره که می خوای راجع بهش بنویسی باید بگم اگر هر روز صبح در مورد کامپیوتر به روز بشم تا عصرش در برابر کسی که یک دقیقه بعد ار من آپدیت شده باشه کم می یارم دوست خوبم کامپیوتر کپی و کات و... نیست اما مرسی از نظرت بازم به ما سر بزن

نظرات 1 + ارسال نظر

khob hala che nazari baiad bedam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد