سرعت غیر مجاز باز هم حادثه آفرید این بار در فین

سرعت غیر مجاز باز هم حادثه آفرید این بار در فین:

من پشت ماشین بودم و با سرعت مطمئنه حرکت می کردم که متاسفانه یک موش بدون اینکه نگاه کنه اومد وسط جاده خوب شبم بود من ندیدمش اما مقصر خودش بود چراغ عابر قرمز بود اما رد شد من نمی خواستم اینجوری بشه اصلا شب خوبم نبرد البته به خاطر زلزله

نظرات 3 + ارسال نظر
علی 1385/01/14 ساعت 13:50 http://iranmehre.persianblog.com

سلام. عیدتان مبارک باید باور کنیم که در خیلی حوادث تلخ خودمان مقصر بوده ایم. سال خوبی داشته باشید

صبرا نامی 1385/01/21 ساعت 12:23

چه اتفاقایی که نمی افته در فین..
باید اینا رو توی تاریخ نوشت ..

پلنگ صورتی 1387/05/12 ساعت 11:23

خیلی باحال بود به همین صورت پیش برو عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد