نظر رودی فولر در باره دروازبان فداکار تیم ملی ایران

تیم ملی ایران درحد جام جهانی نبود / این بازیکنان آماتور چطور انتخاب شده اند

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان با بیان اینکه تیم ملی ایران در حد جام جهانی نیست گفت: اشتباهات برخی بازیکنان ایران نشان داد آنها به اشتباه برای جام جهانی انتخاب شده اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی " مهر" به آلمان ، رودی فولر بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان که به عنوان مفسرشبکه اول آلمان تحلیل دیدار تیم های ملی ایران و مکزیک را برعهده داشت ضمن بیان این مطلب افزود: ایران را به سه دلیل درحد جام جهانی نمی دانم. اول اینکه بازیکنان این تیم در حمله فوق العاده احساسی هستند و حتی بازیکنانی که در بوندس لیگا بازی می کنند نیزنتوانستند درحد انتظار ظاهر شوند و در این حملات احساسی راه به جای نبردند.

رودی فولردرمورد دومین دلیل خود گفت : تیم ملی ایران در کارهای دفاعی بسیار دستپاچه و عجول  بود و تنها توپ ها را دفع می کردند و هیچ برنامه ای برای استفاده از توپ های برگشتی نداشتند و کاملا بی برنامه نشان دادند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان سومین دلیل خود را آماتور عمل کردن برخی بازیکنان تیم ملی ایران عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : مدافعان و دروازه بان تیم ملی ایران مرتکب اشتباهاتی شدند که حتی آماتورترین بازیکنان نیز مرتکب چنین اشتباهاتی نمی شوند. برای من جای سوال دارد که این بازیکنان با چه ملاکی انتخاب شده اند و در ایران چه می کرده اند که با این وضعیت به جام جهانی آمده اند.

خبر گزاری مهر :اینم لینکش که مطمئن بشید ساختگی نیست.

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=339051

همه ما امید واریم برای بازی بعدی میرزاپور تو گل نباشه.

راستی امروز توی رودان شنیدم که یه پسر ۲۲ ساله بعد از بازیه ایران سکته کرده و مرده تمام کسانی که در رودان زندگی می کنند و برخی در بندر هم خبر دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد