سفر

با سلام خدمت شما دوستان عزیز
مسافرتم کوتاه شد و زود برگشتم اما واقعا عالی بود خیلی چیزا رو دیدم و حس کردم که تا حالا حس نکرده بودم طبیعت زیبای ایران از جنوب تا شمال اصلا قابل توصیف نیست. فرهنگ مردم هر شهرو آداب و رسوم و حتی غذاشون برام خیلی جالب بود و حتی چیزهایی که لذت این سفر رو بیشتر می کرد مثل تلکابین اما خوب در جنگل ها بعضی چیز های ناراحت کننده هم می دیدم مثل از بین بردن درختان  کثیفی جنگل ها و متاسفانه یادگاری نوشتن روی تنه درختان وقتی که واقعا ناراحت کننده بود و نوید تخریب و خرابی جنگل ها رو می داد.

اینم عکس تلکابین هستش  از اواسط جایی که شروع میشه

سر سبزی که به تنه درختا هم رحم نکرده بود اما هوای شمال تقریبا همه جاش مثل بندر بود هوا خیلی گرم بود اهالی می گفتم ۶ماه بارون نیومده

اینجا هم رودبارک هستش نزدیکترین جا به محل اقامت ما که واقعا هم زیبا بود.

مرسی از اینکه به من سر زدید با تشکر از تمام شما دوستان عزیز سینا

در بیکرانه زندگی دو چیز مبهوتم می کند : آسمانی که می بینم و میدانم نیست و خدایی که نمی بینم و می دانم هست.

باز هم به من سر بزنید و من رو از نظراتتون بی نصیب نذارید. 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
گوگانا 1385/06/12 ساعت 12:12 http://googana.blogsky.com

سلام...............خوش بگزره

لولو 1385/06/12 ساعت 14:02

هوا گرمه منم رفتم عکسات خوب بود

بگ میرزا 1385/06/13 ساعت 15:34

چیه حالا می خوای بگی مسافرت رفتی؟

مسعود 1385/06/16 ساعت 00:01

سلام نیومدی منتظرت بودم

موبایلم برقرار شده

زهرا 1385/06/19 ساعت 16:06

عکسها عالی بود من اینجا ها را دیدم حق با توی واقعا زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد