مهر ماه

این بار بوی مهر را در سید مظفر هم حس کردیم .

نظر شما چیه؟

راستی فکر کردید چند ساله پیش به کلاس اول رفتید.شما هم مثل من باورتون نمی شه نه!

نظرات 3 + ارسال نظر
من 1385/06/31 ساعت 10:42 http://mymadhouse.blogsky.com

این جدیدیا چقدر قرتی شدند!
والا زمان ما از این خبرا نبود.. فقط چون مدرسه ی من یه چند کیلومتری با خونه مون فاصله داشت مامانم منو رسوند مدرسه خودش هم رفت.. من هم عین این بچه خنگول ها زل زده بودم به بچه هایی که گریه می کردن و از همه می پرسیدم چرا اینا دارن گریه می کنن؟ مگه قراره چی بشه؟!

دوست 1385/06/31 ساعت 11:11 http://www.onesite.ir

سینا جان سلام
عکس بسیار قشنگی امیدوارم که بتوانیم شما در سایت خلیج فارس همکاری نزدیکی داشته باشیم.
اگر دوست داشتی سری به سایتهای زیر بزن
www.khaleejfars.com
www.onesite.ir
البته هر دوتا سایت توی مرحله آزمایشی هستند
من وبلاک شما را توی سایت خلیج فارس میگذارم
موفق باشید

مامان شنغولینا 1385/07/01 ساعت 17:19

سلام خسته نباشی اقای هنرمند.واقعا باید به شما بابت این همه استعداد تبریک گفت.راستی شنغولینا هم تبریک میگن هین همه استعداد رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد