آینده سازان

سلام دوستان خیلی کنجکاوم بدونم شما با دیدناین صحنه زیبا چه تصویری(چه عنوانی) در ذهنتون شکل می گیره؟

 

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام اقا سینا فتوبلاگ جالبی داری به ما هم سر بزن

من اگه میخواستم اسمی برای این عکس انتخاب کنم عنوانش رو میذاشتم ( بودن )

سلام جالب بود فتو بلاگت...


دوست عزیز امیدوارم در هر زمینه ای مطلب می نویسی موفق باشی من در وبلاگم یک عاشقانه دیگه از نوشتم والان به روز شدم. خوشحال میشم بیایی و نظرت را بگی...( اگه نگفتی هم بی خیال) ( در ضمن اگه دوست داشتی و خوشت اومد با هم لینک تبادل میکنیم... به هر حال خوشحالم در محفل بی ریا شماها هستم به دور از هر گونه هیاهویی...) (عنوان مطلب هم اینه تنها یادگار از خاطره تو...) اگه عاشقی یا علی... التماس دعا وسلام...

مسعود 1385/07/07 ساعت 20:48

سلام بچه جان

احوالات؟

اگه وقت و حوصله داری خبرم کن با هم بریم چند تا عکس

بگیریم.
( روزنه)

مامان شنغولینا 1385/07/09 ساعت 17:20

سلام تبریک می گم بازم مثل همیشه موفق هستی!!!
این عکس یاداور ظرافت و لطافت یه دست کوچولوی دخترانه و خشن بودن دست مردانه رو در ذهن من تداعی می کنه!!!!!!!

ذره بین 1385/07/10 ساعت 02:23

این صحنه شاید زیبا بوده قبلا ولی شما زیبا به تصویر نکشیدی مخصوصا با این تکونی که حالا چه سهوی باشه چه عمدی جالب نیست!!! رنگ اینجا هم که تو چشم می زنه شما که به اصطلاح عکاسی باید چیزی از گرافیک بدونی تا این رنگو برا فتوبلاگ انتخاب نکنی!!!
رنگ زرد حالا می خوات لیمویی باشه یا هر رنگ دیگه ای برای این فتوبلاگ بسیار زننده ست و چشمو اذیت می کنه !!!
من شاید کمی تند نوشتم ولی اگر واقعا فکر کنی پر بیراه هم نمی گم درسته!!!

پریسا 1385/07/11 ساعت 19:00 http://sweetpink.blogsky.com

سلام اقا سینا
تشکر که به وب من سر زدی یه دنیا ممنون
وبت خیلی قشنگه بر عکس وبلاگ من که گفتی به یکم تغیرات نیاز داره وب شما عالیه
من شما رو لینک میکنم حتما
شما هم ... هر جور راحتید
راستی منم مثل شما کامپوتر میخوانم ولی ۲تفاوت داریم
من تهرانم و ۱۸ سالمه
دوست عزیز موفق باشی
بازم پیش ما بیا
(رهای رها)

زهرا 1385/07/18 ساعت 01:08

ووووووووووووو یییییییییییی
جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد