می نویسم بدون عنوان

با سلام خدمت تمامی دوستان

امروز نمی خوام توی این پست عکس بزارم می خوام در مورد یه موضوعی نظر شما رو بدونم

حتما همه شما به وبلاگ های دیگر دوستان سر می زنید، و گاهی اوقات نظر هم دادید و سعی

کردید که نقاط ضعف و قدرت این دوست رو بهش بگید و اون هم با تمام احترام و با تشکر از نظر شما

سعی می کنه روی اون نقطه ضعف یا قوت کار کنه.

اما من نمی دونم چرا بعضی از دوستان ما اینطور برخورد می کنند، من گاهی اوقات وقتی به وبلاگ های

دیگر می رم نظر بعضی از دوستان رو می بینم که واقعا من رو ناراحت می کنه . با لحنی تند و بسیار زننده

دست روی نقطه ضعف اون می زارن انگار خودشون فراموش کردن که از کجا شروع کردن و دیگران چه طور

 تشویقشون می کردند. من تقریبا ، تقریبا که نه از تمامی شما دوستان از نظر وبلاگ نویسی  ضعیف تر هستم.

اما خیلی وبلاگ ها رو دیدم که حتی قالب ندارن و خیلی مشکلات و نقاط ضعف دیگه. که البته به پای نقاط ضعف

من نمی رسه(خوب بالاخره هیچ کس بی نقص نیست) اما هرگز به خودم اجازه ندادم که هر طوری نظر بدم و

 هر چیزی که فکر می کنم درسته با لحنی تند و ... بخوام به کسی تحمیل کنم.

من نمی دونم دوست وبلاگ نویس من چه طور به خودش اجازه می ده که وبلاگی که فقط تا حالا 200 بازدید کننده

 داشته هر طور که می خواد نظر بده و فقط نقاط ضعفش رو بگه.

یک تشویق شما دوست عزیز باعث می شه که توی کارش مسمم باشه و سعی کنه بهتر از دیروزش باشه ،

البته با کمک شما دوست عزیز. شما کار خیلی خوبی می کنید که نقاط ضعف یک نفر رو بهش می گید اما

اگر این انتقاد دوستانه باشه خیلی بهتره تا بخواد امری باشه.

من وبلاگ نویسی رو به خاطر این دوست دارم که می تونم از طریق اون با خیلی از دوستان آشنا بشم.

همونطور که تا حالا آشنا شدم.

اگر این متن من غلط املائی یا مشکلات دیگری که فراوان توش پیدا می شه به بزرگی خودتون ببخشید

و در آخر با ید بگم که منظور من با کس خاصی یا آقای ...... یا خانوم...... نبود. تمامی این حرف ها

 رو کسانی زدم که نمی دونن چرا وبلاگ دارن برای پیدا کردن دوست یا.........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی اینم بگم که تشویق شما دوستان بود که باعث شد من و خیلی دوستان بتونیم یه کلبه کوچیک

داشته باشیم تا بتونیم  دوستان عزیزمون رو بهش دعوت کنیم. از همین جا از معلم،استاد و از همه مهمتر دوست خوبم

                                                                 مهدیسما

 تشکر می کنم که به من و خیلی از شاگردای دیگش چیزایی رو یاد داد که شاید اگه نبود تا آخر عمر یاد

 نمی گرفتیم فقط منظورم وبلاگ نویسی یا یک چیز خاص نیست منظورم دوستی و صمیمیتی هست که می تونه

 بین یه شاگرد و معلم وجود داشته باشه.

خوشحال می شم نظر شما رو راجع به این مطلب بدونم .

                                                                                   با تشکر از تمام شما دوستان عزیز     سینا

 

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1385/07/12 ساعت 15:19

شما کار خودت رو بکن و روز به روز به حرفه ای بودن فکر کن.

آقای حرفه ای من ادعایی ندارم که شما بخواهید همچین حرفی بزنید.
کار هر کس برای خودش ارزش داره.

پریسا 1385/07/12 ساعت 17:16 http://sweetpink.blogsky.com

سلام سینا جان
قضیه چیه؟؟این متن و این پاسخ ؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی که منو لینک کردی
چشم حتما ادت میکنم
بای

با سلام و تشکر از اینکه به من سر زدی.
هیچ مشکلی نیست فقط یه نظر و پاسخ متقابله.
باز هم به متا سر بزن

سلام دوست من
من هم اماده تبادل لینک با شما دوست گرامی هستم

در مورد این پستت :
حق با شماست
( اگر این انتقاد دوستانه باشه خیلی بهتره تا بخواد امری باشه)

دوست عزیز! گاهی تفاوت در نگاه ها باعث می شود برداشت های متفاوتی از واقعیت داشته باشیم. گویا شما از بعضی انتقاد ها عصبانی هستید و نظر من را هم با دید منفی خواندید! من منظور بدی نداشتم و اما گویا شما بد برداشت کرده اید.

متوجه منظور شما از پاسخی که دادید نشدم، اما لازم می دانم منظور خودم را یکبار دیگر شفاف بیان کنم.

گفتم حرفه ای باش، یعنی روز به روز به پیشرفت خودت فکر کن و انتقادهای بی اساس دیگران باعث نشه که شما از وبلاگ نویسی دلسرد بشید. یک وبلاگ نویس حرفه ای کسی هست که به جای عصبانی شدن از نظرات بی اساس عده ای جاهل، از اونها درس می گیره و پیشرفت می کنه. پس شما هم حرفه ای باشید.

بله، کار شما نه تنها برای خودتون، که برای همه خوانندگان ارزش داره.

نقطه توقف یک وبلاگ نویس زمانی هست که سراغ مسائل حاشیه ای بره. پس مسائل حاشیه ای رو رها کنید و دوباره با انرژی شروع به نوشتن کنید. همه ما با هم متحد هستیم و خواهیم بود. پس بیایید حرفه ای عمل کنیم.

موفق و موید باشید.

سلام دوست عزیز
اول از همه از شما تشکر می کنم که به نظر من جواب دادید .
اما دوست عزیز من نظر شما رو تو چند تا وبلاگ دیدم که خیلی خیلی نظر تندی دادید.
در حالی که اونا شاید به تشویق شما تا انتقاد شما بیشتر احتیاج دارن.
بعدم اگه انتقاد دوستانه باشه خیلی بهتره.
بعدم بگم که شما دوست من هستید و واقعا شمارو به چشم یک استاد می بینم
امید وارم موفق باشی.
به امید دیدار.

سلام دوست عزیز ممنون
لینک شما هم اضافه شد

ذره بین 1385/07/14 ساعت 01:43

هنوز هم بوی شیر بچگی هایت اینجا مشامها رو نوازش می کنه .
قالب رو تغییر بدهی بهتره .اینطوری خوبه انتقاد کنم ؟. حالا ببینم تغییر می کنه یا نه .

شما که استادی مثل مهدیسما دارید چرا براتون قالب درست نمی کنه؟ عجیبن غریبا

بستکی 1385/07/14 ساعت 02:17 http://bastak.blogfa.com

سلام هرمزگانی عزیز
وبلاگ بستک(جهانگیریه امروز) به روز شد.
از وبلاگ بستک (جهانگیریه امروز) دیدن فرمایید و نظرات خود را اعلام فرمایید.
ما به این اعتقاد داریم که:
نظرات شما راهگشای ماست.


زهرا 1385/07/17 ساعت 00:10

سینا جان قلبت را بزرگ کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد