تولدم مبارک

سلام دوستان عزیز من

امروز ، فردا ، پس فردا و.......

دوستان عزیز من ثانیه ، دقیقه ، ساعت ،روز، ماه ، سال وعمر منو ما اینجوری میگذره با خاطره های خوب و بد.

حالا دیگه همین روزاست که یک سال از تولد کلبه سینا و مثلث می گذره انگار همین دیروز بود که سر کلاس درس نشسته بودیم نه من مثلث رو می شناختم نه اون منو.

با هم دوست شدیم و یه رفیق مشترک پیدا کردیم می دونید کی رو می گم؟ مهدیسما.

این دو تا هم که پایین نشستن از سمت راست اولی مثلث و دومی منم  و مهدیسمای عزیز هم که بالای سر ما دوتا نشسته یادش بخیر.

مهدیسما برای ما شاگرداش قبل از اینکه یه معلم باشه یه دوسته،یه رفیق که هیچ وقت محمبت هاش  رو فراموش نمی کنیم.

من از وبلاگ نویسا خیلی چیزا یاد گرفتم  از دوستان عزیزی چون::::  کامیرا ، سیاورشن و.....،بذارید اسم نبرم چون می ترسم اسم ببرم و اسم کسی رو فراموش کنم.

من  تووبلاگ نویسی با خیلی از دوستان آشنا شدم و افتخار زیارتشون  رو  داشتم. اونقدر که نمی تونم نام ببرم.

از همین جا تولد مثلث رو بهش تبریک میگم.راستی ، مثلث حالا دیگه دانشجو شده و یه تبریکم بابت این بهش بدهکارم واونم یه شیرینی به ما .

با تشکر از تمام شما دوستان که با نظرات زیباتون من رو تا الان یاری کردید امید وارم از این به بعدم شاهد نفس های گرم شما دوستان باشم و راهنماییم کنید.

   

                                                                                                                           دوستدار تمامی شما  سینا یک ساله

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر

ممنون از لطف و محبتت.

صبرا 1385/07/28 ساعت 14:42

مبارکه.

سلام
ممنون ازت عزیزم
فکر شیرنی رو هم از سرت بیرون کن
موفق و پیروز باشی

اگر چه دوست به چیزی نمی خرد ما را

به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست

سلام سینا جان دوست عزیز تولدت مبارک

اینم هدیه من به شما http://i3.tinypic.com/25zjdzr.jpg


سینا جان این کارت رو اختصاصی به نام خودت زدم

http://i14.tinypic.com/4ih2pnp.jpg

امیدوارم از این هدیه ناقابل خوشت بیاد

با سلام..
نحوه افزایش آمار وبلاگ شما تا چندین برابر...
و تبلیغ لینک شما در بیش از چند هزار وبلاگ و پر محتوا کردن سایت شما در موتورهای جستجو.......
و یه حرکت استثنایی واسه وبلاگ هایی که ......
www.linkbox20.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتم.
با بهترین آرزوها....... پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد