ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی خواننده موسیقی پاپ ایرانی ده روز پیش از رسیدن به سن 36 سالگی در تهران درگذشت.
آقای عبداللهی در بیمارستان هاشمی نژاد تهران جان باخته که بیمارستان تخصصی بیماریهای کلیوی است و علت مرگ او اختلال در عملکرد مغز و دیگر اندامهای داخلی به دلیل مسمومیت دارویی اعلام شده است.
ناصر عبداللهی اهل شهر بندرعباس در جنوب ایران بود و آن گونه که در گزارشها آمده، پیش از مرگ چهار هفته در بیمارستانهای بندرعباس و تهران بستری بوده است.
ناصر عبداللهی از نسل نوی خوانندگان پاپ ایرانی به شمار می رود که از یک دهه پیش بدین سو و در پی مجاز شدن موسیقی پاپ در داخل ایران وارد عرصه هنری ایران شدند.
وی با ترانه فاطمه‌ بنت‌ نبی‌ شهرت یافت که خود نیز در یکی از مصاحبه هایش آن را "جزء لاینفک‌ ذهن‌ و خاطر" خود خوانده بود.
از ناصر عبداللهی آلبومهای دوستت دارم،ب وی شرجی و هوای حوا منتشر شده است..
پدرام یکی از دوستان ناصر مینویسد : .....
.. سال 1375 توی بندرعباس واحد تبلیغات ناحیه انتظامی بندرعباس سرباز بودم. اونجا یه کارمندی به اسم حسن‌عباسزاده بود که بچه بندرعباس بود و دوست ناصر‌عبدالهی. من هم از کانال اون با ناصر آشنا شدم. اون موقع معروف نبود. اما زمانی که من دیدمش شنیدم که تازه از خوندن توی مجالس دست برداشته و یه اُرگی هم به اسم سُلطان داشت که می‌گفت اون موقع یک‌ونیم میلیون مایه‌اش بود. ناصر رو برای مراسم‌های مختلف دعوت می‌کردیم و میومد برامون میزد تا اینکه یا اون ترانه یا فاطمه معروف شد و به تلوزیون رفت و بعد هم کارش گرفت و اولین کاستش «دوستت دارم» بود که با دکلمه پرویز پرستویی بود و تقریباً تمام ترانه‌هاش زیبا بودن. یه کلکسیون سنگ‌های رنگی داشت .بچه بااحساسی بود و هیچ وقت خودش رو نمی‌گرفت. یه آدم به تمام معنا خاکی و البته یه هنرمند واقعی..
 
روحش شاد
 
آهنگ بسیار زیبا از اسحاق احمدی به نام دعای ناصر که برای ناصر عبداللهی خوانده شد.
نظرات 4 + ارسال نظر

با سلام و خسته نباشید
آدرس وبلاگ شما نیز در سایت دریانیوز لینک شده است
لطفا آدرس سایت اطلاع رسانی دریا نیوز را در وب سایت خود لینک کنید
www.daryanews.ir
با تشکر: مدیریت پایگاه اطلاع رسانی دریانیوز

سلام
روحش شاد
موفق باشی

سلام
من در گذشت ناصر عبداللهی رو به شما تسلیت می گم.
واقعا حیف بود.خیلی دوستش دارم.
اگه می شه به وبلاگ من هم سری بزنید البته من با نام حبیبی ۳۱۳ می نویسم

بهار 1385/10/06 ساعت 14:21 http://lokopok.persianblog.com

سلام ... خیلی قشنگ بود آهنگش .. خدابیامرزدش ... روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد