گذر . . .

 

سلام دوستان نمی دونم چه طوری شروع کنم.

 

شاید باورتون نشه که اون روزی که داشتم این پست رو می نوشتم آرزوی پست امروز رو می کردم نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت.

خوشحال از اتمام تحصیلم یا ناراحت بابت .....

روزی که قبول شدم به سه تا از دوستام که با من قبول شده بودند تبریک گفتم اما امروز به ده ها دوست عزیز  هم دانشگاهیم تبریک می گم. واقعا همشون توی دوستی و رفاقت چیزی کم نذاشتن نه خواهر های گلم نه برادر های عزیزم.

امیدوارم روزی جبران کنم.

و به تمامی دوستام که در این جشن بودن تبریک میگم

آقایان:حامد ، مسعود،عبدالرضا ، غلامرضا ، محمد،سعیدو تمامی دوستان عزیزم

خانم ها:. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .(می ترسم شاکی پیدا کنم)

اساتید:استاد اسلامی ، استاد حسین زاده،استاد مسلم پور،استاد نقوی، وتمامی اساتیدی که برام زحمت کشیدن دست تک تکشونو می بوسم.

 

تمامی دوستان هم دانشگاهیم که در نظرات میل خودشون رو بذارن اگه عکسشون رو داشته باشم براشون میل می کنم.

 

شاد باشید دوستان من.

 

اندیشین به پایان هر چیز شیرینی ،شیرینی وجودش را از بین می برد

                                                              بگذار پایان تو را غافل گیر کند درست مثل آغاز

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
م.اسلامی 1387/03/23 ساعت 17:48

من به همه دانشجویانی که فارغ التحصیل شدند از صمیم قلب تبریک میگم خصوصا به بچه های رشته ساختمان و کامبیوتر که خاطره خوش با اونا بودن را هیچ وقت فراموش نمی کنم و امیدوارم که همشون به اون چیزی که میخوان برسند اما یه سوال از بسرای کامبیوتر دارم که این مهرداد میناوند اخرش چی شد *به امید کسب درجات علمی بالاتر*.

مرسی استاد عزیز

مبارکن

سلام
مه هم تبریک اگم . ان شاالله در مراحل بعدی و موفقیت های بهتر ببینمت .

دلا 1387/03/24 ساعت 07:41

درود همراه تبریک وتهنیت
خوشحالم که خوشحالی عمو جان .به امید گذشتن از سدهای بعدی با موفقیت بیشتر .شاد زی

ali 1387/03/24 ساعت 23:47

pesar khaleye azizam mobarak bashe

سلام
ما هم امیدواریم همیشه شاد و موفق باشید

سلام
به سلامتی. ایشالامبارک باشه.

نهنگ 1387/03/25 ساعت 19:44 http://www.nahang.blogsky.com

چرا منو لینک نکردی؟بزنمت؟این کمربند من کجاست؟شق...!...

نجمه 1387/03/26 ساعت 13:42

سلام
انشاالله در مدارج علمی بالاتر ببینمت
خواهان توفیقات روزافزون شما
بابت عکس ممنون

سلام کاکا سینا.........مبارک باشه.انشاءالله آپ دکترا تون رو بخونیم....

سلام
به به مبارکه
میبینم که فارغ شدی !
آقا تا برسم بندر برنامه ها رو میچینم و مهمان های گرانقدر رو دعوت میکنم.
شما نگران هیچی نباش.
انشاالله دو تا شیرنی رو با هم بخوریم (اتمام کاردانی و آغاز کارشناسی)
موفق و پیروز باشی

با پیگیری های شبانه روز دوستان گمنام صاحب دو وبلاگ افشاگر مشخص شد......
قصد داریم برخوردی نکنیم جز به شیوه خودش.

مهدی 1387/04/02 ساعت 16:22 http://mahdiphoto.blogsky.com/

سلام
با دو کار جدید به روزیم خوشحال میشویم به ما سر بزنید

تبریک


شیرینی


عکست خیلی با حاله مهندس سینا

شیما 1387/07/28 ساعت 00:17

تبریک
ولی ما که شیرینی نخوردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد