بدون شرح...

 

این عکس یه لاستیکه که توی ساحل فرو رفته. 

نظرات 10 + ارسال نظر
عبدالحسین رضوانی 1387/12/15 ساعت 00:51

پا تو کفش حسن کردی ها!سینا خطرناکه!منظورم اینه که حسن خطرناکه!!!!

mehdy_diddy 1387/12/15 ساعت 02:15 http://www.ontike.com

سلام دوست عزیز من واقعآ وب خوب و عالی ای داری من یهت تبریک میگم . و هم چنین خسته نباشید چون معلومه که واقعآ زحمت کشیدی .
منم مثل شما مشغول به کار کردن روی یک وب هستم . البته نه به خوبی شما . و میخواستم بگم خوبه که همدیگه رو کمک کنیم برای بهتر شدن . همون طور که خود شما بهتر میدانید تبادل لینک باعث می شه که افراد بیشتری به وب ها دسترسی داشته باشند میدونم که سرت رو درد آوردم .
اما دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک با من داشتی من خیلی خوشحال میشم وباعث افتخار من میشه .شما من رو با اسم " بزرگترین مرجع دانلود با لینک مستقیم " لینک کنید ودر قسمت نظرات وب من اعلام نمایید تا من هم شما رو لینک کنم . با تشکر به امید هم کاری بیشتر با شما دوست عزیز .

وای که برادر زادم از دست رفت

حسن خان رحم کنین بچگی کرد ه
من خودم گوششو میپیچونم

آخه پسر حتما باید می نوشتی لاستیکه
اقلا میگفتی اینو وقتی تو هلیکوپتر عموم از بالای یه آتشفشان تو هاوایی رد میشدیم گرفتم . کلی هم کلاس داشت
حالا در عیدی ما چه کنیم
حسن خان به ای آتش چهارشنه سوری که رحم کن

آرش 1387/12/17 ساعت 13:07

این چه بدون شرحیه که تهش داستان نوشتی؟
کی بیایم به خانواده تسلیت بگیم؟

م.ذ 1387/12/17 ساعت 14:16

خیلی هم باحاله سینا
عکسات همیشه کشنگه

سلام
زیباست.

مشم 1387/12/22 ساعت 18:08

سلام
امیدوارم عکاسی رو حرفه ای دنبال کنی چون واقعا استعدادش را داری
خیلی باحالی

سمیه 1387/12/23 ساعت 23:17

خیلی خوبه ؛
اصلا هم به حرفهای آرش توجه نکن ؛
حسودیش میشه میخواد تو رو توجمع ترور شخصیتی کنه.

عزیزم بازم تسلیت میگم شرمنده راهه دورم نتونستم بیام برای ادای احترام.

سلام
نامه مهندس ابدالی تکلو به سید حسن خمینی

سلام سینا جان

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد