کنسرت احسان از دید علیمردان خان

من نه حمایت می کنم نه نقض بخوانید.  

فقط بگم امروز خبر دار شدم که کنسرت احسان خواجه امیری با مسابقات بسکتبال تداخل 

پیدا کرده. 

 

و اینم بگم از نظر من احسان خواجه امیری  در خوانندگی بسیار موفق هستش و شاید روزی برسه که به حق خودش برسه و یه اسطوره بشه. 

 

کنسرت از دید علیمردان خان 

لینک اپلود http://upload.iranblog.com/2/1204026311.jpg 

 

لینک وبلاگ منبع  http://alimardan-khan.blogsky.com 

 

متن بصورت text 

 

 

پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه سال 1388

 

میگن کنسرت احسان خواجه‌امیری قراره تو سالن فجر باشه، اونم رو صندلی پلاستیی باید  

 

بشینی.

 

تصور کن تازه رفتی تو حس، یکدفعه یکی از ته سالن فیشتک بزنه بگه چروغ خووونه بخون!!!

 

بعضی وقتا ایمان میارم که هشتاد درصد جمعیت بندر به روح اعتقادی ندارن.

 

بیاین یه کاری کنین، بجای اینکه پونزده تومن بدین برین کنسرت، بیاین خونه ما خودم واستون  

 

کنسرت اجرا میکنم. رو مبل هم میشینین جلو کولر، امضا و عکس یادگاری هم که خوراکه، اگرم  

 

با  صدام حال نکردین pmc نیگا میکنیم!!!

 

اگرم بیشتر پایه شدین، دنگ میزاریم، رقاص لژیونر میاریم (غلوم سیاه). تازه کلی هم جک بلده،  

 

خودم دیروز کلیپشو دیدم، ماهی صفت غلط بکنه. تازه نیناش‌ناشم بلده!! شام هم از عبدل  

 

مک‌دونالد سفارش می‌دیم. دنبال جلال همتی هم بودم که کاشف بعمل اومد مرده. الفاتحه مع  

 

الصلوات. نور به قبرش بباره. چه شیش‌وهشتی میرفت لامصب، یادتونه؟ (مهوش، پریوش، چه بد  

 

کرد...) الکی افهء روشنفکری نیاین،غلط هم کردین، همتون گوش کردین و یادتونه. بدم میاااااااااد.  

 

ایششش!!!



من که اصلا به این کنسرت خوشبین نیستم، بیچاره اسی، چقدم که صداشو دوست دارم.


به قول همشهریهام فحشی کردم، هرکی بخونه نظر نده!

 

خخخخخ تفففففف!

جل از ما!!!




نظرات 8 + ارسال نظر
سمیه 1388/02/05 ساعت 23:56

چرا واقعا؟

فرشته 1388/02/06 ساعت 00:09 http://faaaaz.blogfa.com

سلام.خوشحال میشم بهم سر بزنی.

مشم 1388/02/07 ساعت 08:43

سلام
فکر نکنم خوده احسان هم راضی به این شرایط باشه و بالاخره هر کسی تو کارش باید بعضی وقتا بر خلاف میلش عمل کنه

سلام سینا عزیز ممنون که سر زدی و حالی پرسیدی وظیفه ی ما بود موفق باشی سلام برسون

سلام
بلاخره احسان خواجه امیری هم خرج داره.مملکت ما هم تو هر شهرش سالن میلاد و سالن وزارت کشور و.... که نداره.

سلام
خسته نباشی
سینا جان آدرس ندادی بیاییم ....
موفق باشی
به روزم

سلام کاکا سینا...درمورد دو پست قدیمی ترتون می خواستم نظربدم:
1-دلم سوخت که اون اثر برادر هنرمندمون رو خراب کردن و شما چه زیبا تعبیر کردین که
اون هنر مند لذت خلق اثرش رو برد ولی مردن لذت دیدنش رو نه!
2-درمورد برنامه های پیش رویی که دارین،امیدوارم یک سرباز وظیفه شناس و همیشه پرانگیزه باشین...انشالله از خاطرات این دوران که میگن خیلی شیرین و پرتجربه ست برامون زیاد بنویسین.

سلام
ببینیمت آقا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد