استاد احمد حبیب زاده در کما

استاد احمد حبیب زاده در کما 

 

 

 

منبع: جغد بندری!

نظرات 7 + ارسال نظر

آرزوی سلامتی این استاد بزرگ را از خداوند منان خواستارم.

مینا 1389/01/30 ساعت 15:20 http://sanskerite.blogfa.com/

امیدوارم واز خدا می خواهم که زود تر شفا پیدا کنند.

ممنون از حضورتون!

سلام.برای استاد دعا می کنم.سینا جان ازت ممنونم

سلام ..موفقیت دوستان ارزوی ماست..تصاویر استاد اگرچه غم را بدنبال دارد در این مکان ولی از یکسو بزرگی او را نشان میدهد با تصویر گویایتان..منتظر سبزتان هستم در وب نوشته های حسین آتش زبان..جاشک

سلام لطفا به ماهم سربزنید..چون ما وظیفه داریم عکسهای شما را به مردم نشان دهیم..sarkalapos.blogfa.com

جاشک 1389/02/11 ساعت 12:01 http://jashkesabz.blogfa.com

سلام من بروزم با عاقبت مدرک گرایی...و تمایل دارم باشما تبادل لینک کنم اگر شما متقابلا مایل باشید و دستور فرمایید!

از دست رفتن این استاد بزرگ را به همه مخصوصا به جمیع هنرمندان عزیز تسلیت میگم.
روحش شاد و یادش در قلبهایمان گرامی باد.

ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد