من و ماه....

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
301040 1389/03/08 ساعت 23:23 http://301040.blogsky.com

سلام
آقا قالب وبلاگت تا حدودی ریخته به هم! یه فکری به حالش بکن!

ممنون حتما بعداز امتحانا درستش می کنم

مینا 1389/03/09 ساعت 00:23 http://kaktos.blogsky.com/

مرسی خبرم کردی مثل همیشه عکست زیبا هست.

ممنون ار حضورتون

سلام.ماه همیشه سمبل زیبایی رخ یار بوده وهست.همیشه عروس آسمون بوده وهست.همیشه مونس تنها یی ها بوده وهست .همیشه تابان باشی.

مثل شما که همیشه به من لطف دارید

ممنون از حضورتون

داش سینا قشنگه عکست

در آستانه دریا ایستاده ای
شبیه ماهی سرخ رها شده از تنگ

سلام بر سینا جان وهم استانی عزیز خوشحال شدم که به وبلاگ بنده سر زدی ............در ضمن وبلاگ جالبی دارید امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشد.................با تبادل لینک

راستی سینا جان من اگه بخواهم این وبلاگ را به مسئولین نشون بدهم از چه طریقی میتونم از راهنمائیتون ممنونم......................؟

weblog ye boghz khafe shodast in web dar sorati hadaksar tasiresh ro mizare ke esteghbale mardomish bala bashe va hame betonan in mahdodiyato az tarigh web u lams konan va rafe in mahromiyat khaste hame beshe

مینا 1389/03/12 ساعت 15:08

روز مادر را به تمام مادر های دنیا تبریک میگم روز مامانیت مبارک.

سلام کاکا سینا...شما و ماه یا ماه و ماه ؟!...زیبا بود...

مرسی فریده جان

لو دیریا 1389/03/23 ساعت 15:31

تو و ماه یک شب خاطره انگیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد