دلفین جزیره زیبای هنگام

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام سینا عکس خوبی گذاشتی از دلفین های هنگام

ممنون

خیلی زیبا هست سینا جان موفق باشی.

سلام وب جالبی داری

بابامیرزا 1389/10/17 ساعت 18:28

سلام سینا جان.دلفین واسه من فقط و فقط معنی فیلیپر میده.
همون دلفین مهربون وبامزه ای که روز شماری می کردم تا سریالش شروع بشه.خاطرات دوران کودکی و نو جوانی من.
دلفین یعنی باوفایی که یه لبخند زیبا و دوست داشتنی رو لباش داره.
شاید خنده ات بگیره ولی باور کن تو ذهن من اینجوری نقاشی شده.
این عکس هم بسیار زیباست چون چندتا فیلیپر با هم هستن.(گل)

سلام ممنون از نظرتون بسیار زیبا.
راستش یاد چیز جالبی افتادید منم تا کلمه فلیپر رو دیدم ی لبخند روی لبام زنده شد و به فکر رفتم شاد باشید ممنون از حضورتون[:گل

خیلی قشنگ بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد