اینجانب دانشجو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام بچه ها اگه به وبلاگم سر زده بودید از این گلگی کرده بودم که امسال تولد و ولن تاین بهم نچسبید چون بعد از عاشورا بود من کادو زیاد گرفتم اما بهترین کادومو از دکه کنار بیمارستان گرفتم اینجا جالبه که واسه این هدیه پولم دادم                                                    وای نمی دونی چه حالی شذم از اینکه فهمیدم  فرهیختگان اومده گشتم اسمم بود واقعا خوشحال شدم  نمی دونم اما خیلی می ترسیدم با اینکه نمراتم خوب بود می تر سیدم     شاید دلیلش این بود که دانشگاه خیلی خیلی دیر نتایج رو اعلام کرد چند تا از ذوستامم همونجا که قبو شدم قبول شدن و این دیگه واقعا عالی بود آقا حامد و حسین که دوستای صمیمی من تو دبیرستان بودن حالا یه هم  دانشگاهی خوب هستن برام البته هم هم دانشگاهی هم همکلاسی از همین جا به معین دوستمم تبریک میگم که قبول شد                                                      

برای علاقه مندان برره امید وارم خوشتون بیاد

                                     دوستان در قسمت نظرات نظر خودتونو در مورد سریالشبهای برره چیه البته به جز جنبه طنزش ؟؟

                                      

سلام دوستان

سلام دوستان بابت این چند مدت واقعا شرمنده  متاسفانه سیستمم ترکید

و هنوز که هنوزه درست نشده الانم به خدا با ۱۰۰۰ بد بختی اومدم کافی نت راستی یه یوال داشتم بچه خواهشن بی تعارف جواب بدید که اسم این چیه؟

-خوش شانسی

-بد شانسی

-....

اگه شما هم روز ولن تاین با تولدتون در یک روز بود بعد از عاشوری چه کار می کردید

به جان خودم به خودت بدوبیرا میگفتی

راستی بچه امید وارم منو بخشیده باشید

قول میدم سعی کنم همیشه به روز باشم