عکس های فین(بندر عباس)

سلام دوستان عزیز تمامی قسمت ها در حد اینکه بشه روش اسم لینک رو گذاشت راه افتاده

اول از همه قسمت گالری عکس رو با عکس ها فین آپدیت کردم حتما سر بزنید و ببینید فین چطور جایی هست من خیلی دوستش دارم نمی دونم چرا شاید به خاطر اینه که هنوز کمی ساده زندگی کردن رو میشه بین مردمش دید

دوم گالری موزیک با حاله حتما سر بزنید و این رو هم بگم دانلود موزیک زیاده اما آهنگ آرش و دی جی علی که واسه تیم ملی خوندن رو هم واسه دانلود گذاشتم

سوم گالری کامپیوتر که آخرین اخبار رو گذاشتم دوستان اگر سوالی هم در زمینه کامپیوتر داشتید بپرسید خوشحال می شم اگه بتونم کمک میکنم

چهارم نظر یادتون نره

راستی لینک گالری ها رو در حاشیه سمت راست گذاشتم

نظرات 6 + ارسال نظر
مداد 1384/12/28 ساعت 00:45

من که عکسهارو نتونستم ببینم !!

پارمیدا 1385/01/01 ساعت 10:26

دزد خیلی مبتدی هستی . اگر مردی کد نویسی وبلاگ کن نه این که کد ها رو از شبکه بدزدی و پیست کنی. حتی دزدی هاتم مثل بچه هاست.
عکس های فینجلست خیلی توپ بود.!!!!!!!!!!!!!!!
بابا فینی

behrang 1385/02/31 ساعت 18:48

کیرم تو کونت با این وبلاگت

saeed 1385/02/31 ساعت 18:49

ino che delesh khoshe.bemir baba

پلنگ صورتی 1387/05/11 ساعت 01:13

خیلی قشنگ بود البته فکر نمی کنم اسم خوبی برای مهندس گذاشته باشی منظورم با با فینی اصلا اسم مناسبی نیست

انیس 1390/05/02 ساعت 01:46

فین عشق منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد