بهشت بندر

سلام این عکس رو از بهشت بندر گرفتم راستی می دونی بهشت بندر کجاست؟

راهنمایی:یکی از شهرهای استان هرمزگان که کتابی به  اسم(بهشت بندر) راجع بهش نوشته شده.

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام سینا

من فکر کردم بهشت بندر روبروی پارک جنگلیه

مثلث 1385/08/30 ساعت 16:34

سلام
من فکر کنم بدونم ...!!!!
ایالات متحده فین
موفق و پیروز باشی

zar 1385/08/30 ساعت 17:01 http://sedayabi.persianblog.com/

وووووووووووووییییییییی
چقدر بزرگ
قشنگ

zar 1385/08/30 ساعت 23:29 http://sedayabi.persianblog.com/

از اولین نگاهت تا به کنون...

سمیرا 1387/05/29 ساعت 17:34

سلام آقا سینا من هم امسال کاردانی کامپیوتر را تمام کرده و کنکور کارشناسی داده ام...
عکس جالبی گرفتین... دستتون درد نکنه....

سمیرا 1387/05/29 ساعت 17:38

ببخشید آقا سینا یادم رفت بهتون بگم درسته من متولد و ساکن شمالغرب کشور(شهرستان مرند در آذربایجانشرقی)هستم ولی خدایی عاشق جنوب و بندرعباس و بوشهر هستم... نمی دونم چرا؟؟؟خیلی دوس دارم در بوشهر زندگی کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد