معرفی بخشی از جاذبه فین

هر انسانی لبخندی از خداست                     تقدیم به شما که زیباترین لبخند خدایید

سلام دوستان

از اینکه دیر آپدیت شدم ببخشید این امتحانا نمی زاره آدم کاری بکنه که؟

با این هوای خوب که زیبایی استان رو چند برابر کرده  زمان خوبی برای اینکه جاذبه های طبیعی استان رو بیشتر به تصویر بکشیم

و با عکسامون دیگران رو به شهر یا روستای خودمون دعوت کنیم خیلی خوشحال می شم اگه از این پیشنهاد من استقبال بشه تا

شاید بتونیم کمک کنیم تا  دوستانمون به جاهای زیبا سر بزن و از طبیعت زیبای اون منطقه لذت ببرن.

من دیروز به فین رفتم.خیلی زیبا بود.فکرکنم عکس ها گویاست.به نظر من طبیعت زیبای فین رو از دست ندید.۱ ساعت بیشتر راه

نیست.

 شنیدم جاده لنگه و بستک هم خیلی زیبا شده شاید دوست خوبم گــــــــــــــــــوگــــــــــــــــانا که تو لنگه زندگی می کنه بتونه

زیبایی های این جاده رو به تصویر بکشه.

راستی در پست های بعدی عکس ها ی استخر و چربه رو هم می زارم(چربه:از دل کوه چشمه می یاد بیرون و به یه آبشار می ره)

(استخر:ماهی های استخر به پات بوسه میزنن وقتی به ماهی ها غذا میدی ...     ).  حتما برید.

مزرعه خندل-فین

 

مزرعه خندل-فین

 

 

برداشت خندل-فین

 

استخر فین : جایی که برای دیدن  و رسیدن به (زیباترین و خیره کننده ترین و آرامش بخش ترین)لحظه فقط یه تیکه نون می خواد.

 

غروب گل های وحشی-فین

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام
طبیعت بسیار زیبایی داره .
دست شما هم درد نکنه
موفق و پیروز باشی

سلام سینا جان


خسته نباشی و دستت درد نکنه

سلام 1385/11/22 ساعت 02:25

سلا م

بسیا ر زیبا

موفق باشید.
دوستی ار راه دور

سلام
زیبا بود....خسته نباشید.

[ بدون نام ] 1385/11/23 ساعت 16:31

یسارزیبا بود .خسته نباشی .همشهری ازراه دور.

سلام سینا جون کارتب سیار عالی ورویایی است . طبیعت هرمزگان زیبا و بکر است فقط اندکی چشم واقع بین می خواهد. به ماهمسر بزن

مهاجر 1385/11/25 ساعت 13:10

سلام .. عالی بود ..
کاری کردی دلم برای فین تنگ بشه
...
در اولین فرصت باید یه سری به زادگاهم بزنم ..
فین زیباست .. چشمان تو زیبایی ها را بهتر می بیند ...

شیوا 1385/11/27 ساعت 18:35

سلام سینا جان بازم مثل همیشه کارت عالی بود
منتظر مطلب ها و عکسهای بعدی هستم

kaka sina mamnoon ke be man sar zadi

سلام حقا که یک فینی اصیل هستی . جدیدترین اخبار هرمزگان را از من بخواهید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد