آسمان آبی الله نگهدارم

اینم  خونه قدیمیه ماست که از گذشته هاش فقط یه آسمون آبی مونده و یه الله سر درش

 

برای دیدن عکس به اندازه بزرگ روی اینجا کلیک کنید.

 

نظرات 21 + ارسال نظر

سلام برادرخوبم آقا سینا
بازهم خونه تکونی کردین و ظاهر وبلاگتون رو عوض کردین.اولین بار نیست که به وبلاگ شما سر می زنم و شک برم می داره که اشتباه شده و اینجا یه وبلاگ دیگه است !!!

سلام
ممنونم از حضورت ، شما را هم لینک کردم .
فوتوبلاگ زیبایى دارى ، این منظره خونه قدیمى بسیار جالبه ... یاد قدیما به خیر .
همیشه موفق باشید .

بندرجاسک 1386/06/04 ساعت 10:17 http://www.jaski.ir

سلام آقای سایه بانی. تصاویرتون را دیدم. بسیار عالی هستند. خیلی دوست دارم یه فتوبلاگ داشته باشم و عکس هام را به اونجا منتقل کنم. لینک شما را در وبلاگم ثبت کردم.
پایدار و سربلند باشید

سلام
خسته نباشی
بسیار زیباست
موفق باشی

سلام دوست عزیز
ممنون از لطفت
شما را لینک دادم
موفق باشید و پایدار

ماه لی لی 1386/06/04 ساعت 15:13

درود
یادش به خیر
بادو بادگیر ومهر همسایه ...
یادش به خیر اتاق آیینه وسرسرا وخوش سایه ...
حتی خوابهایم هم در خانه قدیمیمان که حالا باباو مامان !!
هم از پناهش به خانه نوساز امروزی به زیر کولرسنترال وآشپزخانه اپن رمیده اند ...می گردد...کودکیها رانمی شود زیر خروارها خاک هم مدفون کرد...

بی بلم 1386/06/04 ساعت 16:41 http://beybelom.blogsky.com

سلام سینا
منظورت از اینکه گفته بودی لینک شما در وبلاگ من اضافه شده اگر شما هم لینک بذارید تا...
منظورتان همین لینک هرمزگانیهاست یا ...
بهرحال ممنونم.

و البته خاطره هاش

سلام
باز هم که شاهکار کاشتی!
عکسای فوق العاده ای می گیری.
بهت تبریک می گم از کجا به کجا رسیدی!!!

سلام با یک مطلب کودکانه به روزم . منتظر حضورتان .

سلا م 1386/06/06 ساعت 20:03

بهشب 1386/06/08 ساعت 11:40

خیلی عکس زیبایی موفق باشی ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم

خدنگ 1386/06/09 ساعت 01:27 http://khadang.blogspot.com

زیبا بود.. سفید در پس زمینه ابی

سلام اقا سینا خوبین من اولین باریه که به وبلاگ شما میام واقعا جالبه سک سر به من هم بزن ممنون میشم بای

ماهی بالی 1386/06/13 ساعت 14:01

اگه گفتی این خونه چند تا پله داره که با اون به آسمون می رسی

عبدالحسین رضوانی 1386/06/13 ساعت 19:31

سلام سینا جان.
عکس خوبی دراومده.راستی دوربینت چیه؟!!!!

Mehran 1386/06/16 ساعت 21:02 http://bnd.blogfa.com

Salam Sina Jan Bahall Bod

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ما که نتونستیم عکس رو ببینیم

مریم 1386/06/18 ساعت 21:59

منم با اونایی که میکن شاهکاره موافقم

سلام. من مسافرت بودم و نظر شما را در مورد تبادل لینک تازه دیدم. من لینک شما را اضافه کردم.

راستی لینک شما در قسمت هرمزگانهیا است آیا باز هم نیازی به اضافه کردن هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد