بازی

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی!
با تشکر از سامان ((چمک)) که من رو به این .... فراخوانی کرد. 

برنامه هایی که سال قبل داشتم و اینکه چگونه گذشت. 

اتمام دانشگاه که به لطف خدا به راحتی به پایان رسید. 

فعالتر شدن در زمینه های علمی ((که انطور که باید و شاید نشد)) 

ورود به مرحله بعدی تحصیلات دانشگاهی که چنانچه قبول شدم ولی 

 به دلیل ناراضی بودن از شهر قبول شدهاز رفتن و دانشجو شدن صرف 

 نظر کردم. 

و اما امسال: 

میخوام خدمتم رو شروع کنم هر چند که وقت دارم   فکر می کنم با نرفتن 

 خدمت خودمو دارم عقب میندازم.  

و ان شا ا... تغییر رشته دانشگاهی در ادامه تحصیل. 

و  

از همه مهمتر امید به اینکه خدا توفیق بده سال دیگه رو هم به همین نحو در خدمت 

باشم. 

 

با تشکر از شما  دوستان عزیز که با تمام تنبلی و دیر آپ کردنم همیشه به من لطف دارید. 

نظرات 9 + ارسال نظر
سمیه 1388/01/26 ساعت 22:20

سلام سینا جان
به امیده خدا همه ی برنامه های زندگیت به موقع و به نحوه احسن انجام میشه.
اما خودت بهتر میدونی بازییه دیگه.

سلام و خسته نباشید به وب ما سر بزن

سلام
خسته نباشی

بی‌برنامه 1388/01/28 ساعت 18:22

ای کاش یکی منم دعوت میکرد!!!!!!!!!!!!!
تو و داداشت قرار بود جدا جدا دعوتم کنین!!!
هان شرمنده شدی؟
نشو!
چون حقیقتش امسالو دارم الله‌بختکی پیش می‌رم!
یعنی برنامه‌ای منینن

خذمت از مان

قبل از هر اقدام یه تماس با من بگیر

مشم 1388/01/30 ساعت 00:07

سلام
موفق باشی

ای کاش 1388/01/31 ساعت 00:23

ای کاش خودمو با ای کاش گفتن لو نمی‌دادم

چارلی 1388/02/01 ساعت 15:14 http://charlli.blogsky.com/

یک جابجایی عجیب

مینا 1388/03/10 ساعت 11:52

امیدوارم بیشتر ژیشرفت کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد