۱سال گذشت

 

 

سلام 

۱ سال پیش ۱ تیر 

۶ صبح نظام وظیفه 

اعزام 

قبولی دانشگاه  

ترخیص از خدمت 

عکس از سامی حزنی  

زمان ۳۱ شهریور۱۳۸۸ 

نظرات 7 + ارسال نظر

یادش بخیر
گاهی اینقدر نگرانت بودم که تا صبح خوابم نمی برد

مرسی داداش

مینا 1389/04/05 ساعت 22:05

سلام مرسی که سر زدی تا حالا با لباس سربازی ندیده بودت ولی بالاخره تلسم شکست و دیدمت با مزه شدی.

پس چرا بقیه می گن مضحک شدم؟

وکیل پایه یک مملکت 1389/04/06 ساعت 09:54

ها ها ها ها خیلی مضحک شده بودی . سامان هم بیکاره که نگران تو شده . بادمجون فین آفت نداره

مملکتی که تو وکیلش باشی سربازشم این شکلیه دیگه

ممنون از نظرت وکیل جان

همکلاسی 1389/04/06 ساعت 12:18

سینا جان از من به تو نصیحت این عکستو زودتر بردار وگرنه تمام خاطر خواهاتو از دست میدی

یعنی ورش دارم حله
دیگه نگام می کنن؟(عمرا)

سلام. راستش اولی که عکستو دیدم یاد سربازای عراقی افتادم البته به خاطر رنگ لباست .
اما در کل خوبه.
انشاالله ۱روز عکس دامادیت رو بزاری تا کلی نظر بدیم.
شاد باشی.

مینا 1389/04/07 ساعت 00:21

حرکی نظری داره هرکس دیدگاه خودش رو داره از دیدگاه من با مزه شدی.

سلام پسرم.چقدر تو این عکس کوچولو هستی.اول باورم نشد خودت هستی.درهر صورت مثله عکسای قبلیت قشنگه ومنم نظرمو میگم:وقتی سربازا رو میبینم خیلی دلم میگیره.همیشه اینجوری بودم تا به این سن وسال هم رسیدم همیشه یه بغض.یه دلشوره.بهم دست میده.دله دیگه چیکارش کنم.استوار وپایدار باشی.

ممن از حضورتون این هم بخاطر مهربونیتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد